Who Says

känner att jag verkligen är social när släkten är här och käkar middag och jag sitter framför datan och spelar spel. haha. Men jag typ dör när jag sitter upp och hela huvudet snurrar så dom får leva med det.
Fast det bästa är att ida drar iväg på träning när alla kommer för att fira henne liksom (y) Hej vi är systrarna rune och vi är över sociala :)

Får se om de blir skola imorgon, finns ju egentligen inget värre än att sitta i klassrummet och det rinner snor över allt om man hostar 24/7. Hahah! Men man pallar ju inte precis missa mer i plugget hellre.
Aja vi får se hur jag mår imorgon :)
PUSS PÅ ER BITCHES

Kommentarer
Postat av: ojsemma

fin bild

2010-10-19 @ 06:30:43
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0