when u get what u want but not what u need.

Orkar inte snö! Mina fötter va jätte blöta när jag äntligen kom hem! och mina fingrar va typ levande isbitar. Bajs! Fast det som är awesome att jag drar till lägenheten i mallorca på torsdag och slipper det här vädret ;) Hur najs är inte det? Var ju som sagt med Oliver efter skolan, vi gick runt lite i forum i början sen gick vi till ip lite.
I kväll ska jag faktiskt plugga :o man bah whoooot! ne men jag har en hel del grejer att fixa innan jag drar. Kommer ju liksom gå på begravning på onsdag oxå så då är jag ledig då me.
Imorgon kommer jag göra något med laget först, typ fångarna på fortet grej eller något. Det börjar typ 8, sen kommer jag hem någon gång..? sen drar jag direkt till sandhamn och är där med Emelie och hennes pojkvän :D mysigt värre!
what's up paradiset jag kommer tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0