Free Fallin'

Kom hem nu för ett tag sen från skolan. Var me amanda och vendela ett tag efter skolan. Det va myys, jag hade typ överdrivet mycket energi och va sjukt random. haha! såg han Nemo från kungarna av tyrösand så jag va ju tvungen att springa efter. Hej jag är normal! Men sjukt snygg han är! haha!

Måste laga mat idag.. Vi kommer ha all världens mat imorgon. Går ut på att man ska välja ett land och laga en maträtt från det landet och skriva om deras matkultur och skit på 2500 ord. Jätte kul, verkligen. hö-hö. Sen har jag varit i fel grupp i 4 veckor så jag har inte varit med när dom börjat med allt, vilket gör allt mycket roligare.. haha!
Men nu ska jag plugga. Har massa grejer  att plugga innan jag drar till mallorca nästa torsdag. AWESOME!
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0