älskar att du lyssnar på mig när jag skriver till dig på fb C:

Amanda Hammarström

jag:  Idag 19:20 dude:o
jag: vet du va jag har?
jag:nej de vet du inte..
jag: i alla fall,
jag: jag har en ring C:
jag: den är fiiin!
jag:vill du veta hur den ser ut? C:
jag: va va va? C:
jag: nehee .. den är i alla fall vit C:
jag:den kosta bara 50 kr C: den är fin C
jag: och vet du va det bästa är?! C: . . . ?
jag: ah.. passar mig i alla fall C:
jag: den är liksom inte för stor elr något!!
jag: elr jo.. den kanske är lite för liten:/
jag: men ändå.. den är fiiin C: asso fuck..
jag:den kanska är för liten :S jag målar den nu!
jag: med nagelaaaaack C:
jag:GENOMSKINLIGT!
jag: de va allt om mig och min ring i alla fall C:
jag: lite så här sagan om ringen typ..
Amanda är inte inloggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0