visste du att

  • jag är livrädd för hajar. Om jag badar utomlans kan jag max gå ut till axlarna och oftast inte ens det.
  • jag har inte tappat alla mina mjölktänder
  • jag hatar jordgubbar som typ alla älskar.
  • jag kan skaka på ögonen
  • jag spelar fotboll och har gjort det sen jag va 6
  • jag är jätte lätt irriterad.
  • jag älskar att fotografera och har min data med mig var jag än går. Tre datorer är fulla på grund av mina bilder.
  • datorn kommer alltid före plugg.. (försöker ändra på det)
  • jag är jätte olika bland folka jag är med. Med vissa är jag skit blyg och blir jätte lätt ginerad, och med vissa är jag jätte utåtrikdad.
  • jag är "demi vegiterian" och äter inte rött kött, men fågel och fisk.
  • jag hatar mat
  • jag har bott på en ö i stockholms skärgård nästan hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0