Gettin' OverYou

Den här dagen har varit heeelt sinnes asso! Skulle träffa Wiktor idag första gången efter att vi bråkat. Och han föräldrar bor ju typ i hammarby sjöstad? Och jag hittar ju som ett litet retard så jag springer runt halva sickla och skämmer ut mi totalt eftersom att jag sa till honom innan att jag hitta precis (våga inte erkänna att jag inte gjorde det) så jag sen går jag bara till en buss station och låtsas som att jag var tvungen att gå dit för min kompis ramla och stuka handleden? (hahaha!) så han skulle komma dit.
Men de roliga va att där jag sprang omkring var rätt hela tiden :) Haha ja ni får tycka vad ni vill men jag är ändå sten cool!
Jag och wiktor chilla bara framför en film hela kvällen. Sjukt mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0