WHATEVER

FAIL!! va och färgade ögonfranasarna nyss. Hon seriöst SÖG som färgade dom :O Vet ni hur ont de gjorde eller? jag va liksom tvungen att tvätta bort färgen själv..? + att de vart liksom utanför.. PRUTT PÅ DIG DIN DUMMA BAJS SOM INTE KAN GÖRA DITT JOBB!
Aja, mötte ju mamma och handlade lite, måste sluta handla så här mkt! Under de här två dagarna ha jag liksom köpt
3 linnen,
1 par skor
1 väska
3 trosor
1 t-shirt
1 tjocktröja
Aj då.. aja,
Imorgon vet jag inte vad som händer :O Blir dissad av bögen så vi hamnade i värsta bråket :/ Aa han kommer iaf inte imorgon av någon på hittad anledning. Så de verkar inte bli något imorgon? aja vi får se.
Måste fixa mina ögonfransar nu ..
PUSS

Kommentarer
Postat av: maja

att färga ögonfransarna kan göra ont och det är obehagligt, och man måste tvätta bort färgen själv, det har ingenting att göra med om personen som färgar dom är bra eller dålig, det är mest för att det är det bästa sättet att göra på. + att det är ganska svårt att inte råka komma lite utanför.

puss!

2010-05-11 @ 20:44:05
Postat av: Anonym

att färga ögonfransarna kan göra ont och är obehagligt, och man MÅSTE tvätta bort färgen själv med tanke på att det är ett så kännsligt område. så det har ingenting att göra med om att personen som färgar är dålig. det är bara enklast att göra på de sättet. + att det är ganska svårt att inte komma lite utanför. puss!

2010-05-11 @ 20:47:22
Postat av: Moa

SV: okej de visste jag inte, tack för tipste :) puss

2010-05-11 @ 20:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0