BLOGG TORKA..

Öppna din inkorg, bläddra ner i några seckunder och läs smset som står.



Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
Kan du inte typ slagga hos någon kompis då?



Vad säger folk bakom din rygg?
Tja, vgd? saknar dig.



Vad är din innersta hemlighet?
Ja för förfan! saknar dig massor :( <3<3<3<3<3<3<3<3<3



Vad sa dina föräldrar när du föddes?
Hej Moa, jag kallar dig till match imorgon. kan du vara med?



Vad säger din bästa vän om dig?
Men Shit..är han typ 93a?!:O är det typ mitt i veckan?:S<3



När du är kåt säger du?
Tack. Hoppas vi ses snart igen.



Vad säger du innan sex?
Va händer ikvl? puss



Och under?
Varför får jag aldrig någon kram? :( haha va gör du? puss



Och efter?
ASSO BÖGEN SVARAR ÍNTE! puss



Hur berättar du för någon att du är kär i honom/henne?
Vad ska du göra på skolavslutningen? :)



Vad säger du när du får syn på ett spöke?
Okeej vad bra. Tittar du på desperate housewives?



Vilken är din bästa raggnings replik?
Vad har jag gjort!!??



När du är arg säger du oftast?
Upptagen ? ;)



När du gör slut säger du?
Men blir det onsdag till torstad?:O puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0