MIN HELG

Vart ska jag börja, har grymt mkt att skriva känner jag.
Aa.. i onsdags sov jag ju hos Ella de va skit najs vi grillade lite me Adrian och hade de mys :) Senare på kvällen drog vi till karl och såg på film, hade lite mer mys (; Och va på stuttsmattan ofc.. Typ de ända vi gör där c(; Anyways.. Som sagt så sov vi hos ella sen vi låg väl mest och snacka om allt och lite till :)
sen torsdag, vaknade vi runt 12, så fixa vi frukost och så sen drog jag till mormor som fyllde år som jag sa i tidigare inlägget (; najs najs som alltid hos mormor. Efter mormor va jag hemma ett tag och duscha o så, sen drog jag tbx till Ella. Okej jag mins inte ett skit av torsdagen konstigt nog så vi skippar den dagen :D haha,

aja, fredag.. va vi hos Karl me allihoppa (Julia, karl och Adrian, Ella va hos frisören) kolla på hanna montanah (jag kan howdown dansen ^^) Sen drog Adrian in till stan igen så de vart bah vi. Vi hoppade väl stuttsmatta som alltid :D hah, Sen sov jag hos Julia me Ella hade gryymt kul :D
På lördagen vaknade jag hos Julia, de vart frukost på stuttsmattan. AWSOME! Julia och jag gjorde någon weird sak..? haha MASKROS säger jag bara :D haha. Sen drog ella hem vid 1.
Så jag och julia satt kvar i pyjamas till klockan 3 sen duchande vi håret x'D och käkade lite kladdkaka och drog till karl. Där såg vi på film och låg i soffan och typ snacka :)



Kommer skit mkt bilder senare när jag fixat dom till datan (;

PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0