JAG HATAR..

När folk härmas..
Jag verkligen hatar de! Det kan va hur litet som örhängen, halsband, tröja, säger samma ord som jag.. De spelar ingen roll vad det är. Jag bah hatar när folk härmas, folk tycker jag är skit fånig, de tycker jag med att jag är. Men jag kan inte hjälpa att jag bara fylls av hat mot den personen i det tillfället.
När folk jag inte känner addar mig på fb..
Varför addar man folk man inte känner på facebook..? jag förstår inte, är de kul att chatta med folk man inte känner eller..? De är massa små ungar, (speciellt från djurö) som addar mig, och dom vet liksom själva inte ens vem jag är?
Jag- Vem?
folk- Jag vet inte heller vem du är, men vi hade många gemensamma kompisar.
VARFÖR?!

När folk skryter..
Jag bah tål dom inte! Speciellt när dom tror att dom är bättre än vad dom egentligen är.

':PppPPppPPp' grupperna på facebook..
De är sällan grupperna ens är roliga, folk går typ bara med i dom grupperna för att vara med i så många som möjligt? Fånigt.. -.-'
När folk blir tsm för att dom vill ha någon att va tsm med..
Det är grymt barnsligt! Går det att bli mer desperat än så. Är de verkligen så kul att vara tsm med någon man inte är kär i?, kanske inte ens tycker om? som man inte ens vill vara med? Något fånigare finns faan inte..
Wnb fjortisar..
Okej, kan någon förklara varför man vill vara fjortis? Alla ser lika dana ut fula och slampiga..
Jag kan erkänna att jag brukar klä ut mig till fjortis liksom för skojs skull (inte ensam då), men jag lägger inte precis ut dom på facebook.. irriterande som faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0