¨




FASTER FIFFI OCH STOREBROR!


Kom hem från ida igår vid 1m och blev väckt av Fanny klockan 8. Ja jag är trött som fan.
Va ju på teater. Ni va jätte duktiga tjejer :) Sen drog jag till kusin vitamin som hade fyllt år. Så när jag kom hem la jag mej och sov för jag var så trött. Finns nog inget bättre än att sova middag :O :D

Men nu ska jag snart dra till Julia, ska se på lite film där me ella. Like old times :) JAG SKA TA MED TÅÅRTA!!
Måste hämta min pistol hos Ida :O köpte nämligen en plastpistol igår :D Jag ÄLSKAR plast pistoler! Så den sprang jag runt med hela dagen och kvällen :D AWSOME!



Miley Cyrus -You Again with lyrics

Ne nu ska jag hämta min pistol hos Ida. Sen blir det film dax hos Julia. 

CYA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0