BAJSKORV

HELLU! :D

Har pluggat som faan nu :O duktig jag är..
Har iaf varit me tynn idag efter skolan, kulkul. Vi gjorde väl inte så mkt förutom att flumma.
Förts, Tynn springer in i massa folk så hon ramlar näsan i spya. Jag går ner för en trappa och vrickar foten, (såg lite små weird ut) Jag trycker upp glass skeden i ansiktet för jag tappa skeden, va helt glassig i facet:O
Sen åkte vi till Ida och tog en aluminium ballong och sög in all aluminium, vi lät kuul :D
De va iaf kul att ses, har inte träffats på skit länge. + att vi inte kommer at ses på skit länge nu heller :O BAJSKORV!

Kommentarer
Postat av: tynn

HHAHAH, MOA... det heter helium xD aluminium är typ metall..... x)



Världens bästa dag typ?



Älskar dig frugan<3

2010-05-09 @ 12:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0