väx upp !

Ni fattar inte hur många personer jag vill säga det där till ! Jag kanske inte heller kan säga att jag precis är så mogen. Men jag vet ändå att jag inte är lika barnsliga och omogna som många andra !
Liksom, om någon behöver prata så är det många gånger att dom kommer till mej. Det är helt klart inget problem med det, men vem går jag till då när jag behöver någon ? Finns inte många jag kan lita på.
Folk ändras så fort, den man är som en syster för än för stunden, blir plötsligt någon helt annan.
behövde bara skriva av mej ! så jäkla trött på allt ..

CYA bitches (;

Kommentarer
Postat av: ida

kommer alltid finnas här för dig älskling! <3

2010-03-12 @ 11:08:50
Postat av: Anonym

du har ändrats väldigt mycket du med......

2010-03-12 @ 22:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0