svar på tal.

Anonym:
du har ändrats väldigt mycket du med......

Grymt fegt att va va anonym, liksom varför ? står du inte för va du säger elr ?! Men jag tror ändå  jag vet vem de är för jag känner mina vänner så pass bra att jag vet vilka personer som säger va, och vilka som inte gör det..  + de låter konstigt men jag ser på sättet personer skriver (; hah så bra känner jag mina "vänner" Men jag vågar ändå ine säga något för man kan ju ta fel. Men jag vet (;
Jag vet att jag kanske har ändrats, men man ändras på olika sätt. På bra och dåliga sätt. Men liksom man ändras ju, och de är ju oxå tråkigt om man inte gör det. Men jag hatar när man ändras på grund av omgivningen.

Så tycker jag.
höres snart ;D

Kommentarer
Postat av: julia

vem/vilka ere du pratar om då ?:/ <33

2010-03-13 @ 15:17:07
Postat av: moa

folk, skriver inte de i bloggen <33

2010-03-13 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0