:D

dålig uppdatering av mej .. jag vet ! Men har faktist ett liv oxå !
Sov hos Amanda igår, skulle ju kolla på rudi när dom spela match. Jaa, va ska man säga, rudi va bra iaf ;D de vart 10-1, he.. he ..
Efter de gick vi till gårn me folk typ, va där till lite över 10, sen stängde de så vi gick hem.
Så spela jag match idag. Ni vet ju att jag äger på fotboll så då fattar ni ju att jag gjorde mål + att jag gjorde avgörande straffen.. Varför blir ni inte förvånade ? hah, kaxig jag är ! Men de va grymt kul iaf :D
Vet inte va jag ska göra me resten av dagen, tror de blir rätt chill, gick upp så tidigt o la mej så sent.
Men nu ska jag duscha o fixa mej ,
CYA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0