< // 3

de har fortfarande inte gått över ! har gått snart ett år, man kan inte förstå hur du kunde göra så ?
vi va som bästa vänner, va var närmare än så, vi va som systrar, men ändå så svek du mej ! rakt upp i ansikte.
Har svårt att förstå att jag bara lät de gå. Inte ens förlåt sa du, som om du tyckte de var heelt okej ?
Du fick välja, du valde bort mej, jag som alltid gjort allt för dej,
Jag höll dej i handen när folk hacca på dej, jag tog skiten som du gjorde, jag skulle gå hur långt som helst !
Är så besviken på dej ! Men saknar det vi hade så !
Du ska va glad för att jag redan förlåtit dej, för jag vet inte om jag skulle gjort de nu,
hoppas du ångrar dej !
Du har förlorat en syster
Du har förlorat en vän,
Du har kvar en kompis, en kompis som har svårt att lita på dej,

Du ville inte förlora oss båda,
men de va just de du gjorde i slutet,

Det sjuka är att den andra personen gick farm till mej och sa förlåt, och hoppades att vår vänskap inte skulle förstöras när det va du som skulle säga det, den personen började till och med säga att den älskde mej, mer än vänner, Men när du fick reda på de trodde du klart att jag ljög.

så tro inte att jag inte tänker på det, för de gör jag varje gång jag ser dej!
det känns som de är något emellan oss när jag kramar dej,
MISS U BITCH !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0