hemma

sjukt trött.. vaknat klockat 6-7 varje morgon. men whatever vi kom ju ändå 2a!! :D fy faan va vi är bra! har haft sjukt kul me alla tjejer. minnen för livet :D

bah de att jag värsta knäckte knät  :O fick värsta smällen så dobbarna fastnade i gräset, sen vred de till på något sätt ? så jag hamnade på marken och skrek av smärt.. bajs :(
men de kom några från akruten ock kollade lite ocl lindade om de så de vart bättre några dagar efter :)

nee, nu ska jag ta och kolla vad som har hänt under lovet på fb. haha, imorgon kommer jag nog sova läänge sen drar jag till svängen antar jag..?

bara jag som känner att de här blir sämsta lovet på länge ? faan va segt..


bara för att jag inte hittade någon bild på laget på den här datan och för att julias spegel är så skitig ^^

FAAN HARIET! SNART DARA VI TILL KÖPENHAMN FFS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0