´

kom just hem från träningen, jag är så grymt mega trööött ! känns inte som jag sovit på hela veckan :O de suger..
blir iaf inte någon skola imorgon, känns så jävla skönt! ska faan sova hela dagen så jag börjar bli pigg igen, har varit på så dåligt humör hela tiden. PRUTT! blir ingen skola för vi har liksom klassens dag, och alla cp killar i min klass gav förslaget om att gå promenad.. hahahah :D
4 dagar kav tills lov, känns faan overkligt. vill inte ha lov :O vet jag är random.. men jag vill inte börja 9an! sen kommer jag saknar klassen (; hahah, nee men de ska bli lite skönt.
jaa.. jag har stora läppar! behöver inte spruta in skit i dom..

BAJSBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0