bajs


haha söt ^^

HAPPY FACE :D

hahahhahaha..

retards..


myr bett..


jaa..?

hade jätte kul igår, jag o emelie drog till någon holme och  hade picknick de va awsome :D käkade lite pasta sallad och glass sen la vi oss och sov, elr jag ^^ men de va mysigt och mycket skratt, och MYCKET MYROR som kissade på oss:(
jag drog iaf rätt tidigt vilket känndes tråkigt efter som vi hade så kul :D men jag mådde verkligen BAJS! är så grymt förskyld och känner mig så varm. men aja jag får vila lite  så får vi se om de blir bättre tills imorgon.
jag har en plan för mig och Ella men de ör ju så grymt svårt att få tag i dig din bäver :O har redan messat dig massa gånger innan jag kommer på att din mobil faktis är paj ^^ men ella! ring mig fast du har ingen mobil hahah ^^ 0735112450



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0