20 saker ni inte visste om mig.

jag pratar: aa de gör jah.. :D
Jag avskyr när folk: är dryga!
Min allara bästa vän är: AMANDA HAMMARSTRÖM
Min första vän heter: RUUDI :D
Kärlek är: svårt..
När jag borstar tänderna: står jag på ett pen och blundar..
När jag lagar mat: blir de bääst :D
Jag tänder på: långa, magrutor och snyggt hår!

Jag är rädd för: spöken :D
Den värsta känslan är: hm..
Den bästa känslan är: att göra mål :D
Jag är bäst på: allt..?
Jag är sämst på: att va sämst
Om jag va ett djur skulle jag vara: att bra djur :D
Min mobiltelefon är: BAAJS 
När jag vaknar på morgonen: hatar jag allt och alla :D
Just nu tänker jag på att: köpa keps tills imorgon ..
Bebisar är: AWSOME!.. ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0