-

att jag vill - Ha sommar!!

att jag har - Ingen avslutnings klänning! PANIK!
att min senaste kyss - Weeeeeird säger jag bah... HAHAH

att jag lyssnar mycket på - mamma som tjatar :O

att jag funderar på - att te ett till hål i örat ?

att jag talar – Inte mycket under lektionerna. Sitter faktist jätte duktigt och pluggar, kunde man inte tro för 2 år sen ?

att jag inte gillar – Grundskolan, hatar de. Längtar såå till Gymnasiumet! Eller när folk härmas, jag kan börja gråta för jag är så irriterad :O

att kärlek är –irriterande, svårt, jobbigt. Blir bah kär i fel personer ?

att jag alla dar i veckan gillar – gulliga sms av killar

att jag alltid kommer att – BÄST

att jag är förtjust i – Vem tror ni?

att sist jag grät var – helgen ?

att min mobiltelefon är – sämst, sönder :(
att när jag vaknar på morgonen – vaknar jag runt 12- 1 :D

att innan jag går och lägger mig – Tänker jag för mycket

att idag har jag – en glass :D

att jag just nu tänker på
- ...

att i kväll ska jag – plugga matte

att i morgon kommer jag
– träffa Amanda och lite senare till grönan :)

att jag hoppas
– att denhär veckan går fort utan att något går fel.

att jag verkligen vill - HA SOMMAR LOV

att nästa vecka ska jag - Va i skolan ?

att min klass- är lite små random men okej,

att jag är bra på - att få saker att gå fel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0