dansing in the moonlight

är sur på mamma för att hon väckte mig ^^, kanske va de bästa så jag inte sover bort hela dagen ?
aja kom iaf hem runt 3 igår. hade fett mysigt hemma hos viktor! börja me att amanda jag o viktor sågs nere vid min brygga, vilket var lite mindre mysigt på grund av all fucking mygg!
så vi drog hem till viktor ist och kolla på film ett tag, sen satt vi och prata från typ 1 till 3 ^^

sen idag vet jag inte va som händer, skulle väl egentligen tältat idag men så vart de tydligen inte. så troligen kommer jag väl ligga och steeka på bryggan som alla andra dagar av sommar lovet, goosh måste verkligen ta och göra något av sommaren .. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0