16.38



den här dagen har varit helt fuckt up! först ska vi åka till någon jäkla ö, så de är en motor båt som lotsar alla båtar, och alla kör på varandra så alla typ dog. så åkte vi typ i en evighet så jag höll på att kissa på mig. sen efter ett tag när vi hade käkat lunch så va de tårt tävling. hah de va as kul efter som jag och della hade i ketchup, chilli sås, och 2 år gammal majonäs ! :D (fast vi va tvungna att smaka på tårtan själva vilket va lite mindre kul) men de sjuka va att de va vissa som tyckte att den va as god ? aja smaken är som baken.. sen på hem vägen vart de helt jävla galet ! när vi ska åka så skulle vi åka på samma sätt som vi kom dit, bara de att jag föratör allt genom att knyta upp snöret som håller ihop vår båt och båten efter så alla måste segla själva, fast de tycker jag va bättre eftersom de går fortare. men eftersom vi va så gryma så segla vi mkt fortare än alla andra. så hobbe stannar oss för vi måste hålla ihop, så vi typ vänder. sen segla vi ifrån igen så hobbe blir typ as sur, och säger att vi måste vända. men vi vägrat eftersom jag och emmy va as kiss nödiga ! haha, så vi åker hem till emmy me båten och kör rakt in i bryggan så hobbe blir ännu argare.. hehe.. men de roliga va att våran nybörjare i våran nybörjare vägrade sitta i samma båt som vi. hahah! så sen får emmy och julia typ utskällning vilket inte jag fick konstigt nog ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0