jag är tuff, tuff, tuff som ett tåg

Typ semst uppdetering, - jag vet.. Men ni överlever, right ? ;) Det kommer inte bli bättre heller. Det är ju sportlov ffs ! Vem bloggar då ? hah, nee men jag kommer nog inte går så mkt på lovet, jag är nog mäst lat (A)
  • Imorgon ska jag typ upp skit tidigt, ska hämta min fondation i gustavsberg.. Sen blir det tv-spel med Ida resten av kvällen, hah aa vi är som vi är .. :D Julia kanske också kommer, vi får se ;) ( länge sen vi sågs Julia älsk)
  • Tisdag ska jag typ på fotbolls cup.. ? Spelar ju i fotboll i ingarö nu för er som inte vet (; Får se hur det går.. Känns grymt skönt att börja träna igen iaf :D
  • Onsdag blir det bio med Vanessa hjärtat, ska typ se Alice i underlandet. Där kan man snacka om länge sen man sågs ! snart 1 år sen va ?, ska bli kul att ses iaf :)
Sen kommer det väl inte hända mer va jag vet.
Juste, va ju me Tynn och Emelie igår och dagen innan. Vi gjorde väl inte så mkt mer än att åka buss och t-bana över hela stan, åkte me Nilas till t-sentralen, stackarn som va tvungen att ha oss efter sej .. hah. Jo vi satt på donken hälften av allt också (; men det va kul även om vi inte gjorde något :)
Emelie och jag.
see yaa

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack så mycket:D Hur är det med dig idag?=)

2010-02-28 @ 22:41:30
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: jennifer

kolla in min miniguide från new york!

2010-02-28 @ 22:50:45
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Din stalker!

HAHA:D donken<3Moa

2010-03-04 @ 17:27:26
URL: http://tynns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0