onödig fakta om mej,

Ibland måste man bah fördriva tiden (;
  • Jag bodde förut på en ö som heter runmarö som ligger i Stockholms skärgård, och är där nästan varje helg.
  • Bor på södermalm men går i skola nacka.
  • Har 2 syskon och 3 halvsyskon.
  • spelar fotboll och dans, och har precis börjat på innebandy, vilket jag suger på! Jag har tidigare gått på tennis.
  • Mina bästa vänner är båda ett år yngre än mej, (96or)
  • Jag saknar Julia Kempe som faan just nu!, som var som en syster för mej sommar 09 men vi har skilt åt fett mkt nu.
  • Hemma kallas jag nästan alltid skuttis/ skuttface.
  • Jag har inte varit riktigt kär.
  • Min största önskan var att bli fotbolls proffs när jag va liten.
  • Min familj äger två egna öar, två lägenheter på södermalm, ett hus i dalarna, och en lägenhet på mallorca.
  • Jag vill färga mitt hår mörkt brunt.
  • Jag får damp på folk som härmar mej med något.
  • Min svanskota är sned för jag ramlade en gång när jag åkte snowboard.
  • Jag är liv rädd för hajar.
  • När jag va liten läste jag en berättelse om en liten flicka som blir mördad av en häxa genom att bli huggen i ryggen av en kniv, sen dess måste jag sova med min rygg mot en vägg elr en person som håller om ryggen.
  • Jag har varit emo när jag va yngre.
  • Jag har varit aik hela mitt liv.
  • Jag har alltid velat ha långt hår men lyckas alltid klippa av de när de börja bli långt -.-
  • Jag har spelat fotboll sen jag va 6år.
  • Jag har alltid varit pojk-flicka och umgicks mest me rudi hela min uppväxt medans alla tjejer va me varandra. Önskar ibland att vi slutade umgås, känner mej rätt hatad av dom flesta tjej kompisarna.
  • lyckas alltid hamna i bråk;S
  • Jag har inte ätit kött sen snart ett år.
  • Jag kan inte äta bröd till frukost, går bara me knäckebröd.
  • Jag grät varje dag under halva 7an för jag hatade den skolan så mkt som jag gick i så jag va tvungen att byta till södermalms skolan.
  • Jag älskar sporter, Därför har jag inget emot att ha gympa i skolan(;
  • Önskar jag var kortare.
  • Jag har godisförbud till sommaren ;S



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mois, jag saknar dej asmkt ..

Dedär smset ja skicka va jäävligt onödigt javet .

Men skit i de. Aja, <3 älskardej

2010-04-04 @ 10:47:34
URL: http://kkaajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0