...

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 8an
Vad hade du för hårfärg - blond
Hur lång var du - aa du.. ?
vem var du kär i - ingen (;
Vad brukade du göra på fritiden - typ.. va me kompisar, fotboll.
Vem umgicks du med - Julia i guess :)
Var allt Bättre då - vah ? fatta inte frågan xP
Skulle du vilja gå tibx dit - nee, 
Har du förändrats - kanske, fast de brukar man väl ?

Nu:
Vilken klass går du i -
8an
Vad har du för hårfärg - blond
Hur lång är du? - vet inte xD
Vem är du kär i - ingen :D
Vad brukar du göra på fritiden - fotboll, kompisar, :)
Vem umgås du med - stenis, Elin, Emelie
Hur ser du ut - jaa.. blond, brunögd, skit snygg (;

Har du:
sovit brevid någon med samma kön - hah, jaa .. ?
sovit brevid nån med motsatt kön - jupp :) 
slagit ner nån - hah, nej (;
Ljugit för en bra vän - kanske mer vitlögn (A)
Svikit någon - kanske jag har :S

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Mattias.. Tobias.. kommer inte ihåg hans namn :O
Kramade du senast - kramada nog Ida hej då :)
sov du hos senast - Viktor 
Vill du vara just nu - eh.. GUD :D
Ringde dig senast - vet inte, GLÖMDE MIN MOBIL! 

Vad:
Drack du senast -
vetten(;
Köpte du senast - linne på gina. 
Gjorde du igår -
va fucking sjuk -.-'
ska du göra imorn - skola och fira valborg om jag inte är sjuk :S
Vill du göra just nu - sova :D
Åt du senast - ja  du.. tror de va pasta hos Ida, fan va hungrig jag vart :O
Är närmast dig som är rosa - trosor.



Kärlek :
Du är kär nu -
nepp, fan glad för de :D
Du har sårat nån så den började gråta - om de är sant som han säger, så ja. 
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jupp.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - inte va jag kommer på.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - aa
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om - gud ja !
Jag har fuskat i ett spel - hahah, varje gång xP
jag har struntat i ett prov - inte struntat i de, men get upp.


Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv -
jag är så jävla klantig så jag gör de hela tiden
Jag har druckit alkohol - .
Jag har tagit medecier mot drepression - nesh.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - aa
Jag har vaknat gråtande - jupp
Jag har somnat gråtande - mååånga gånger !

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
som faan !
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - inte nyligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0